ellende ggz drenthe,slechte zorg!

  • cindychar

    hoi

    Ik had begeleiding door ggz drenthe maar dat beviel helemaal niet goed,het was geen begeleiding te noemen,ik heb daar heel erge dingen meegemaakt en heb er trauma's bij door ggz assen.

    Ze gaan daar verschrikkelijk met mensen om.wie weet iets waarvan uit je ook begeleiding zou kunnen krijgen,liefs iets kleinschaligs,en waar ze wel goed naar mensen luisteren?

    cindy.

  • info@luisterrijkhelpt.nl

    Hallo Cindy,

    Wat vreselijk! Je hoort bij een GGZ instelling toch geholpen te worden? Het ergste is als je daar niet serieus wordt genomen en er niet echt geluisterd wordt. Ik weet niet waar je begeleiding bij nodig hebt, maar het kan inderdaad prettiger zijn om iets kleinschaliger een persoonlijke coach of begeleider te zoeken. Die zijn er genoeg hoor! Ik ben er een van. Zelfstandig Sociaal Pedagogisch Hulpverlener met veel ervaring en grote betrokkenheid. Ik werk samen met mijn clienten op basis van respect en gelijkheid en vertrouwen. Je mag me als coach/begeleider gratis uitproberen ;). Ik zit in de omgeving Assen. Als je interesse hebt kijk dan op www.luisterrijkhelpt.nl

    Hoe dan ook….ik wens jou sterkte en hoop dat je iemand vindt die je wel serieus neemt.

    Anthera Zantinge

  • tityhuisman@gmail.com

    ik heb ook veel mensen horen klagen over de werkwijze van de g.g.z. In mijn ogen kunnen ze zich beter geestelijk gestoorde zorg noemen. En maken je van hun afhankelijk. Ze maken een randklant van mensen. En maken ze tot randfiguur die ze daarna uitlachen. De medewerkers zijn niet eerlijk en gebruiken laagbijdegrondse methoden ze maken meer kapot dan je lief is. Schade, chaos en verderf. Zij zijn niet open naar anderen toe. En gaan achter je rug om te werk. Je persoonlijkheid wordt daar geplet of kapot gemaakt als een politiek gevangene word je behandeld. Je bent dan goelag solzenytsyn. Mensen die politieke systemen zoals een totalitair regime omver willen werpen zien zij als gevaar voor hun bestaan en hachje. Op een site stond eens dat sommige medewerkers zelf een stoornis zouden hebben of problemen zouden hebben. sommigen werken uit eigenbaat zelfzucht en is het te doen om status, carriére en sadistische machtswellust. Dit uit eigen zwakte en nietigheid. Ze luisteren niet naar wat je te zeggen hebt dan dat zij alleen maar van zich zelf uit gaan. Hier gaat de maatschappij aan kapot . Mensen vernielen willen en geestelijk slopen. Alles wat je zegt krijgt ontkenning miskenning en tegenwerking. Het is beter hun eerst geestelijk aan een onderzoek te laten onderwerpen voordat zij zo over mensen gaan, dan kan de schade die mensen hierdoor oplopen beperkt blijven en blijven niet met trauma's zitten die zij op die manier veroorzaken bij mensen die onschuldig zijn en onwetend waren, en zich oneerlijk behandeld voelen door g.g.z. Medewerkers, die destructief met macht omgaan en het verkeerd aanwenden om zich een goed gevoel te verschaffen.iemand die echt iets is vanuit zich zelf heeft dit soort laagbijdegrondse methoden niet nodig om overeind te blijven. Dit is een zeer minderwaardige manier van machtsstreven en is onvolwaardig en nietig. Ze hebben het een ander maar aangedaan en zouden ter verantwoording moeten worden geroepen, nadat wat men misdaan heeft. En vraag mij af of ze hier bewust weet van hebben gehad. D.w.z. Aan moedwillig kwaad hebben gedaan en mensen dit met bewustzijn en met opzet hebben aangedaan wat bij sadisme het geval is dat het naar lust en genot is verschoven en genieten van kwellen en lijden en mensen kapot willen maken om zich zelf van hieruit een prettig gevoel te verschaffen in een machtspositie die over mensen gaan die zich in afhankelijkheidspositie bevinden. In hun positie zijn zij met meer en verschuilen ze zich achter hun status. Als je zegt wat zij hebben misdaan dan ontkennen ze dat meestal en zeggen dan dat het ligt aan symptomem die er aan ten grondslag liggen, wat niet zo is. Ze zijn op die manier misdadig en crimineel omdat zij goed telkens met kwaad vergelden en het gemunt hebben op onschuldige mensen die zich in een onmachtspositie en in een afhankelijkheidspositie bevinden en niet krijgen wat zij willen, en er is geen gelijkheid en erkenning en medewerking en respect meer dan dat ze nadat wat zij hebben misdaan je als een pestilente hondsvod behandelen of zeg maar doorlopend geestelijk geweld aandoen waarbij de persoonlijkheid miskenning en ontkenning krijgt en langdurig in een groep zo te werk gaan en op je inpraten wat niet waar is, aanpraten hersenspoelen en gedachtenbeinvloeding. Dit is geestelijk geweld en mishandeling en verbannen mensen door laster. Word besmet door een etiket van het g.g.z. Met adderengebroedstreken. Op die manier is het logisch dat je je vertrouwen verliest als ze zo te werk gaan kan ik me niet voorstellen dat zij bestaan. Pestilentie en verderf zaaien dat is de g.g.z. Het g.g.z. Maakt dan meer kapot dan je lief is en is nog schadelijker dan alle drank en drugssoorten bij elkaar. Ze maken je van hun afhankelijk en maken je relatieverslaafd door slechte invloed van hun toedoen doen de mensen vanzelf aan wereldontvluchting met destructieve gewoonten die door toedoen van hun invloed langzaam je leven binnen sluipen. Ze zijn opzettelijk uit op dood en verderf en zaaien overal haat en chaos en verdeeldheid. Het is alsof je de duivel of een poltergeist op visite hebt in menselijke gedaante zitten ze daar maar in werkelijkheid zijn het gevallen engelen afkomstig uit de hel met leugens list en bedrog en mensen een vals beeld voor spiegelen. Ze doen aan ondeugd en aan zonde. Als zij vooringenomen blijven zal het hun niet vergeven worden. Ze hebben de spot met wat waar en misdaan is en is geboren uit de leugen de afvallige die god van de troon wil stoten zodat zij over de aarde zullen heersen. Catastrofe onheil afgrond verderf achteruitgang en aftakeling dat is het domein van het g.g.z. Je wandelt de dood binnen want dit is het einde de absolute dood en het echte einde. Daar waar geen geestelijk leven meer is dan dat je hier de zondeval van de mens tegenkomt. Het einde van ons bestaan op aarde. En dat zijn zij. Onserieus en onernstig met serieuze dingen omgaan en hebben de spot met alles wat je dierbaar is en ma zoiets ook nog de eer willen nadat wat men anderen heeft aangedaan. De duivel is mislukt en mismaakt tegenstander van god die volmaakt is en alles ziet

  • tityhuisman@gmail.com

    het g.g.z. Heeft veel mensen van de regen in de drup geholpen en van de wal in de sloot en van de sloot in de goot en van de goot in de dood. Het zijn onheilsvergeilers, leger des onheils dat is het g.g.z. Ze maken van mensen een willoze zombie. Wiens persoonlijkheid wordt afgepakt. The hells angels de witte maffia met maffioos gedrag of wangedrag. Het g.g.z. Maakt meer kapot dan je lief is. Ze zijn geestelijk gebrekkig en boosaardig. Mensen glijden af takelen af naar zelfkant en verval nadat hun persoonlijkheid is aangetast door hun invloed met geweld die geen vrijheid toestaat daar waar geen recht is en geestelijk leven. De nasleep en het gevolg zijn zij.

  • tityhuisman@gmail.com

    het g.g.z. Heeft alleen maar getraumatiseerde slachtoffers gemaakt en het vertrouwen aangetast. Ze zijn rot en verdorven. Het zijn ongecorrigeerde uitwassen in de maatschappij. Mensen wiens activiteiten illuster en sinister zijn en niet rein van wandel zijn dan dat zij foute leiders zijn die het uit eigenbaat doen. Er is geen democratie meer. Ze wissen je persoonlijkheid uit en hebt geen wil meer. Het zijn onuitstaanbare naarlingen die mensen gek willen maken door hun te misleiden en te beinvloeden en genieten van machtswellust maar meer op een manier dat vernietigt en niet vrij maakt maar onvrij ze zouden geestelijk onderzocht moeten worden door iemand die tot de beteren behoort. En die het echt voor mensen doet zonder eigenbaat zoekende wat ten koste gaat van 't algemene doel. Waar het voor dient. Goede wijn behoeft geen krans. Die is het al en hoeft het niet te doen door laag bij de grondse middelen te gebruiken om hun doel te bereiken want die is het al.

  • danja

    Zeer herkenbaar…het is een doodzieke g ewetenloze instelling cindy!ik heb goede hulp gevonden

  • danja

    Sorry te snel.gedrukt…goede hulp gevonden in vrijgevestigd circuit.ggz drenthe is bagger.

  • Jesse

    Schlechte Arbeitgeber-Methoden beeinflussen den emotionalen Zustand des Mitarbeiters schlecht. Aufgrund der häufigen Belastung kann ein Mitarbeiter oft krank werden und nicht zur Arbeit gehen. Um Stress zu überwinden, verwenden Sie CBD-basierte Medikamente. Produkte von Sunday Natural

  • Andrew

    ​=10ptFreunde, Hallo zusammen! Wenn Sie ständig auf Nerven sind oder Stress haben, rate ich Ihnen, dieses öl die 5 beliebtesten cannabinoide zu versuchen, das mir persönlich immer hilft, sich zu beruhigen, ich bin sicher, dass Sie auch helfen können

  • Samen door de COVID-19 crisis

    Tegenwoordig hoor je steeds vaker iets over AED's. Ik denk dat wij wel kunnen stellen dat eigenlijk iedereen wel weet wat een AED is. Dit is natuurlijk, ten opzichte van 10 jaar geleden, een enorme vooruitgang. Toch moet u niet zomaar een AED kopen.

    Wij merken dat, door bovenstaande ontwikkeling, dat de markt overspoelt wordt met verschillende AED aanbieders en ook veel verschillende AED merken. Niet alle AED's beschikken tegenwoordig over de juiste keurmerken. Een keurmerk waar een AED over moet beschikken is het FDA keurmerk of de CE markering. Beide zijn in Nederland geldig. Als een AED niet over één van deze keurmerken beschikt dan loopt het slachtoffer onnodig risico en zou het kunnen sterven.

    Daarnaast heeft elke fabrikant weer haar eigen ‘'unique sellingpoints’'. Dit om toch onderscheidend te zijn, maar hierdoor ontstaan steeds grotere verschillen tussen de AED's. Je ziet het terug in de vormgeving, het kleurgebruik en de werking. Door deze punten wordt alles onduidelijker en weet een ongetrainde AED bediener onmogelijk wat hij of zij in een noodsituatie moet doen.

    Daarom pleiten wij ervoor dat elk AED merk, op de Nederlandse markt, aan bepaalde eisen moet voldoen. Net zoals dit voor een brandblusser geldt. Iedereen weet hoe een brandblusser er uitziet en hoe deze gebruikt moet worden.

    Wij proberen dit om verschillende manieren, bij de overheid onder de aandacht te brengen, maar dit kunnen wij niet alleen. Daarom zijn wij op zoek naar originele ideeën en hopen op jullie bijdrage!

    Uiteindelijk is de AED er om levens mee te redden!!

    Door de huidige COVID-19 ontwikkelingen hebben wij besloten om HULP te bieden aan alle verenigingen en opleiders in Nederland. Wij zijn er van op de hoogte dat het aantal personen, per AED trainer, zeer beperkt is. Dat houdt in dat er of minder mensen worden opgeleid er moeten meer AED trainers beschikbaar worden gesteld.
    Bent u van een buurtvereniging, ondernemersvereniging, een sportvereniging of een EHBO-vereniging. En bent u niet in staat om extra AED trainers te kopen? Neem dan contact op met AEDmaster. Zij stellen AED trainers kosteloos beschikbaar, zodat ook in deze moeilijke tijd er voldoende AED bedieners beschikbaar zijn.